Jäsenyys

Lisätietoja jäseneduista ja

jäsenetujen antajista

www.mll.fi/jasenyys/jasenedut/

• Lapsemme-lehti 4 kertaa vuodessa.

Jäsenyys

Haluatko MLL:n paikallisyhdistyksemme jäseneksi?

Pääset ilmoittautumaan MLL:n sivujen kautta https://liityjaseneksi.mll.fi/

Kirjoitettuasi tietosi liittymislomakkeeseen sinut laitetaan automaattisesti oikeaan paikallisyhdistykseen. Liittymispaketin mukana tulee jäsenvastaavan tiedot, johon voit tarvittaessa ottaa yhteyttä.

Jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Saat sillä Lapsemme-lehden sekä alennuksia erilaisista paikoista ja järjestämistämme tapahtumista. Lisäksi saat ensimmäisenä tietoosi Kaakkurin tapahtumat ja retket.

Jäsenedut

Jos haluat aktiiviseksi jäseneksi esim. hallitukseemme, ota yhteyttä jäsenvastaavaan osoitteeseen mll.kaakkuri@gmail.com tai lomakkeella.

Uusia etuja vain Kaakkurin MLL:n jäsenille

Seuraavat yritykset antavat vain Kaakkurin MLL:n jäsenille alennusta normaalihintaisista tuotteista ja palveluista -10%. Alennuksen saa näyttämällä jäsenkorttia. Alennukset ovat henkilökohtaisia.

Hieroja Esa Krokberg, Kaakkuri

esakrokberg.fi/